a. Saako teiltä suunnitteluapua?
Yhteistyöverkostostamme löytyy tarvittaessa apua myös tilanteessa, jossa asiakkaallamme ei ole piirustuksia valmiina.
Me keskitymme myyntiin, asiakaspalveluun sekä projektien toimituksiin.
b. Onko yrityksenne täysin kotimainen?
Olemme 100% kotimainen yhtiö. Omistajat ja toimiva johto ovat Suomen kansalaisia sekä maksamme veromme ilman ”kikkailuja” kotimaahan.
c. Palveletteko asiakkaita koko maan alueella?
Kyllä. Palvelemme yhtä lailla asiakkaita kotimaassa, vientiasiakkaita ja ulkomaisia yhtiöitä.
a. Etsimääni palvelua ei löytynyt kotisivuilta?
Käytännön syistä emme varmaan edes pysty luettelemaan kotisivuillamme kaikkea mitä pystymme tekemään.
Kysy lisätietoja rohkeasti, yleensä pystymme ratkaisemaan ongelman jo puhelun aikana.
b. Miten varmistatte laadun?
Olemme sitoutuneet toimimaan ISO 9001 ja 14001 -sertifikaattien mukaisesti.
Kaikki laatupoikkeamat hoidetaan välittömästi, dokumentoidaan ja varmistamme että myös asiakas hyväksyy ratkaisun.
c. Mikä on toimitusaika?
Toimitusaika riippuu täysin projektista. Näin ollen ilmoitamme haarukan, joka on 2 – 8 viikkoa.
d. Tilaukseeni tulee muutoksia, mitä teen?
Ota ensimmäiseksi yhteyttä meihin ja tarkistetaan mikä työn tilanne on sillä hetkellä.
Mikäli työtä ei ole vielä aloitettu ja muutos ei vaikuta materiaaleihin, yleensä muutos saadaan tuotannosta läpi ongelmitta. Mikäli työ on jo aloitettu, päätetään yhdessä toimenpiteistä.
a. Asiakkaan piirustukset ovat puutteelliset
Yhteyshenkilömme tarkistaa tuotantoon menevät työt ja mikäli puutteita ilmenee, ilmoitamme niistä asiakkaalle.
Tarvittaessa tarjoamme myös suunnitteluapua asian ratkaisemiseksi.
b. Pitääkö luvatut toimitusajat?
Me seuraamme tilauksesi etenemistä koko ajan valmistumiseen asti. Mikäli toimitus uhkaa viivästyä esim. meistä riippumattomasta syystä, informoimme asiakasta välittömästi.
c. Mitä jos tilauksessa on laatupoikkeama?
Ota yhteyttä meihin välittömästi. Yhteyshenkilösi tarkistaa asian tietyn prosessin mukaisesti, kohta kohdalta.
Tarkistamme aina mitä on tilattu, onko työ tehty toimitettujen kuvien mukaisesti jne.
Mikäli havaitsemme laatupoikkeaman, asia hoidetaan kuntoon niin että siitä ei koidu asiakkaalle lisäkustannuksia.
d. Tarvitsen tilaukseni nopeammin, mitä voidaan tehdä?
Soita meille heti ja katsotaan mitä asialle voidaan tehdä.
Pyydämme kuitenkin huomioimaan että mikäli tilausta nopeutetaan, saattaa tilauksen alkuperäinen hinta muuttua.